۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۰۳

مجید جلالی بیان کرد:

این چه پنالتی‌ بود که برای فولاد گرفت/ باید از تماشاگران تراکتور تشکر کنند!

این چه پنالتی‌ بود که برای فولاد گرفت/ باید از تماشاگران تراکتور تشکر کنند!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه از تورج حق وردی خاطرات خوبی ندارد، گفت: بازیکن فولاد خودش را در محوطه جریمه ما زمین زد؛ این چه پنالتی بود که داور برای آنها گرفت؟

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی پس از تساوی دو تیم فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما باید در بازی با فولاد با نتیجه 4 بر یک می بردیم که متاسفانه این اتفاق نیافتاد. بعد از گل دوم کم تجربه عمل کردیم که واقعا آزاردهنده بود این خیلی سخت است. تیمی که می خواهد بزرگ باشد باید آن قدر تجربه داشته باشد که بعد از گل برتری چطور حرکت کند.

وی افزود: ما در این مسابقه آنقدر در زمین برتر بودیم که با اختلاف گل پیروز شویم ولی متاسفانه نشد. من حرف شما خبرنگاران را قبول دارم چرا که بعد از گل برتری کم تجربگی کردیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص خطای پنالتی تیم فوتبال هم تاکید کرد: اول از همه باید بگویم تماشاگران ما واقعا رفتار خوب و با فرهنگی داشتند. وقتی داور اینطوری پنالتی می گیرد و بازیکن حریف هم بعد از گل آن رفتار را از خود نشان می دهد اگر در شهر دیگری بود چه برخوردی صورت می گرفت. هواداران ما واقعا نجیب هستند و همه فوتبال کشور باید از آن ها تشکر کند!

جلالی افزود: وقتی در اولین بازی تراکتور سازی با پرسپولیس داور برای حریف پنالتی گرفت من فقط کنار زمین تحمل کردم. فدراسیون هم بعد از آن پنالتی کاری هم نکرد و داور را فقط چند جلسه محروم کرد. بعد از آن هم که مسائل داوری در فوتبال ما افشا شد فقط عذاب وجدان داشتم که چرا در بازی با پرسپولیس ساکت بودم.

وی با اشاره به پنالتی فولاد خوزستان گفت: این چه پنالتی ای بود که داور گرفت؟ بازیکن خودش را روز زمین انداخت. آن وقت چطور توقع دارند ما این مسائل را تحمل کنیم. اشتباه داوری در فوتبال طبیعی است ولی داور باید مواخذه شود چون سرنوشت یک تیم را تغییر می دهد.

سرمربی تراکتورسازی با طرح این سوال که چرا داور باید در زمین خودمان حقمان را بخورد تاکید کرد: سعید دقیقی را در محوطه جریمه فوتبال زدند ولی داور پنالتی نگرفت. همچنین توپ ارسالی ما در محوطه فولاد به دست بازیکن حریف خورد و خطای هند اعلام نشد. خب ما هم مسئولیت داریم و وقتی سرمان را پایین می اندازیم و چیزی نمی گوییم آب هم از آب تکان نمی خورد. بالاخره باید یک جایی باشد که یقه ها را بگیرد. نمی شود به خاطر این اشتباهات داوران را چند جلسه محروم کرد و دوباره به همان داور قضاوت داد.

جلالی همچنین پنالتی گرفتن را شگرد تیم فولاد اعلام کرد و اظهار داشت: فولادی ها در بازی با سایپا هم همینطور پنالتی گرفته بودند. به بازیکنان آن ها هم این نکته را گوشزد کرده بودم که آن ها خودشان را به بازیکن حریف می زنند و شگردشان همین است. خب داوران هم بروند فیلم یکی دو بازی را ببیند که این ها یک نوع شگرد است.

وی با تاکید بر این که داوران هم باید مجازات شوند تصریح کرد: من احساسات پاک هواداران تراکتورسازی را لمس کردم و از همه آن ها ممنونم. ما 17 بازی دیگر در لیگ برتر داریم که از این 17 بازی ده تای آن در تبریز برگزار می شود. این یعنی این که ما می توانیم 30 امتیاز از مسابقات خانگی بگیریم و قهرمان شویم. باید در این 10 بازی هواداران همینطور از ما حمایت کنند.

جلالی افزود: بازیکنانم امروز با دیدن هواداران قوت قلب گرفتند هر چند که با کم تجربگی پیروزی را از دست دادند.

سرمربی تراکتورسازی با تشکر مجدد از هواداران این تیم گفت: قبل از بازی تیم حریف جنگ روانی ایجاد کرده بود ولی شما دیدید تماشاگران ما پیش از شروع بازی حتی کادر فنی فولاد را تشویق کردند. باید از این هواداران تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان با اشاره مجدد به قضاوت تورج حق وردی اظهار داشت: داور تیم ما را عصبی کرد. باشگاه باید مسائل داوری را پیگیری کند. من خاطرات خوبی از این داور (حق وردی) ندارم. نمی خواهم بگویم قضاوت او مشکوک بود ولی این داور اشتباه کرده است و در فوتبال هم پیش بینی شده داوران در صورت چنین اشتباهات حساسی تا یک سال محروم شوند.

کد خبر 2157561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha